onsdag 31 augusti 2016

Sista arbetsdagen

Idag är det sista arbetsdagen på det här jobbet.. Känns lite vemodigt, känns lite härligt, känns sorgligt, känns roligt. Tänk att så många känslor finns i kroppen!?!

Jag har haft en superhärlig tid under de här 2 åren men som sagt, nya utmaningar väntar..
Imorgon är en ny dag och nytt jobb - på en gång..

Ida hänger förstås med på det nya jobbet (också). Det är en stor fördel att kunna ha förmånen att ha hund på jobbet och alla arbetskollegor verkar uppskatta en liten kelstund med en gosig voffe, de dyker upp då och då bara för att klappa Ida litegrann när de behöver en paus, lite energi, lite lugnande, lite kärlek....

Så här "jobbar" Ida..
 
Så, det brukar alltid vara ett av mina grundkrav när jag söker; dvs att man får ha hund med sig. Ida brukar t om hänga med på intervjuer och då glömmer intervjuaren ofta bort att jag har en hund tills dess att jag går från intervjun. Då får jag ofta höra: "just ja, du hade hund.. Den märktes inte alls.. " Och simsalabim så är voffen också välkommen till nya jobbet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar