tisdag 2 september 2014

Bränn bränn bränn!!

Jag känner mig som värsta pyromanen!! Hela 3 dagar har jag eldat eldat och eldat i min tunna för att bli av med en massa grenar/sly och annat skit som f.d husägaren har lämnat åt mig.. Tack så mycket.
Men 3 dagars eldande á ca 9 timmar per dag.. NU är skiten borta!! Mamma har hjälpt till enormt mycket medan pappa har pysslat med annat nyttigt runt huset.

På kvällarna har jag handhästar Kjartan och i samma veva då motionerat Brana i skritt.. Duktiga små pållar.
 
Gänget från vänster till höger: Svipa m. Nilla, Kjartan i snöre i mitten och Brana med mig på..
 
I söndags var det lite speciellt.. Min bästa mamma red sin bästa pålle.. 70-åringen red 28-åringen.. Inte alls illa anser jag. Båda var mycket glada över att få träffas och komma ut och njuta av naturen tillsammans..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar