tisdag 26 mars 2019

Min tid..

Det är inte ofta jag lägger ner tid på mig själv men igår, eftersom jag var hundlös för dagen - ska iväg på event, så passade jag på att ge mig själv lite tid.

Jag strosade runt på Jula, köpte lite saker och sedan vidare till frisören där jag bokade en tid typ 50min senare, jag är impulsiv och bokar sällan tid. För att få tiden att gå tills jag skulle klippa mig passade jag på att ta en sväng in på Apoteket, köpa lite ditt och datt och därefter in på H&M och där åkte spenderarbyxorna på så jag köpte mig både ett par byxor och en snygg skjorta.

Sedan MOT frisören!! Kan säga att jag har ruttnat på att ha oborstad hår i en tofs.. För blir man slafsig på knoppen så blir resten av kroppen också slafsig.. Jaja, jag var inte uppdressad på första bilden men det beror på att jag jobbade i lagret under dagen men ändå... HUR kan man se ut så där???
Känner mig såå mycket nöjdare nu med schysst frisyr och frisören berömde både färgen (min egna) och hårkvalitén (många hårstrån = tjockt hår).. Vi båda blev faktiskt väldigt nöjda över klippningen.

Före

Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar