måndag 25 mars 2019

Provridning, Köket

Hipp som happ så fanns det en häst till försäljning som matchade min sökning och vi åkte och provade den i helgen. Och.. jajamän!! Den passade som hand i handsken för vår lilla tjej i stallet. Så om allt går vägen med veterinärbesiktning osv.. så kommer denna häst till oss i helgen eller nästa helg.

Köket - är klart (nåja nästan).. Det är så små grejer kvar att fixa så jag säger att det är klart nu..  Ska bara pimpas lite med lite "Anna-touch".. Så nöjd med bänkarna och med fläkten och pappas hemmabygge på mitt skafferi - precis som jag vill ha det.

Före. Fast före det här så var skåpen träfärgade med grön tapet och kaklet var gröngula medaljoner. Och en ful träspalje mot köket för att rama in köket ordentligt
Nu. Överskåp borta, ny fläkt, mer belysning, mer bänkar


Och så det öppna hemmagjorda skafferiet..  Anpassat för min längd ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar