torsdag 30 juli 2015

SEMESTER!!

Nu ska äntligen jag få ta semester och denna semester ska jag tillbringa med hunden, huset och med hästen.

Jag hoppas verkligen att vädret håller sig lika bra som det har gjort - japp, jag gillar ju grått, +10-15 grader, regn, blåst men med min normala otur brukar det vara så att när jag har semester blir det soligt och jättevarmt - vi får se om det stämmer det här året också.

Det ska bli lite trädfällning, lite kapa/flisa ved, städa upp en smula, vinterfixa lite inför den mörka vintertiden och så lektioner, lite egen ridning. Hmm? Kanske lite slöa också???
Brana & Kjartan ska även få lite tandkontroll, vaccination och så sista rörelsekontrollen på Brana efter hård rehabstart - då ska jag även be om veterinärintyg på hennes ärrvävnad höger fram (senskadans ringband kommer alltid vara synligt) likaså gallan höger bak (kotsenskideinflammationen).. Jag vill inte fastna i veterinärkontroller varje gång jag ska tävla.

Så, NU stänger även bloggen ner under några veckor. Semester för mig innebär nämligen också "radioskugga", alltså inget bloggande, inget facebookande.. Ingenting förutom telefonsamtal - underbart eller hur??


Ha det så skönt nu allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar