fredag 29 september 2017

Kurs i helgen

På söndag ska jag rida för Peter igen. Ska bli otroligt roligt och dessutom få berätta om tävlingen vi gjorde - hehe..

Igår fick hästarna vila men inte vilade jag inte. Jag slet ut alla saker i vårt gamla fikarum i stallet, diskbänk (som ej är installerad), krokar, whiteboardtavla, överskåp osv. I nuläget ser det ut som ett bombnedslag där inne men jag vet att det kommer bli fint så fort vi sätter upp sadlarna där.

Dessutom hämtade jag 3 garderober i Solna tillsammans med 2 andra stallkamrater. Nu har vi snart ekiperat upp hela sadelkammaren - vi saknar 3 garderober till, så vet någon med sig att de har garderober med bredd och djup på max 60cm så kan ni ju höra av er till mig..

Imorgon blir det också stallfritt då jag ska hjälpa brorsan med att bära tung betong från deras badrum - mycket roligt..eller inte.. Men det är sådant som man helt enkelt stället upp på eftersom vi hjälper varandra vi i familjen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar