tisdag 31 oktober 2017

Grusväg och volten

Igår kom avloppskillarna.. Första grävtagen är tagna och det bara dyker upp mer och mer maskiner.. Rätt imponerande att det är så många maskiner för min lilla tomt..

Efter dagens händelser så åkte jag till stallet och tog en ridtur längs med grusvägen med Teo och Kjartan som handhäst. De var enormt pigga och tempot var högt, högt höööögt!! Det var sannerligen fullt ös medvetslös och väldigt roligt. Men eftersom det kändes som om Teo behövde lite mer motion så efter grusvägen så tog jag in Kjartan på box och så fortsatte jag träna Teo på ridvolten. Vi övade massa galopp på stora mittvolten, längs med fyrkantspåret och så vidare på stora mittvolten.

Det gick bra och sedan när jag kom hem så stod det ytterligare ett gäng maskiner på min uppfart - men det var mig attans så många maskiner det behövs!?!  Fick knappt plats att parkera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar