måndag 5 oktober 2015

Helgen i bilder.

Den här gången struntar jag i lång text och bjuder på bilder med lite bildtext istället.

Red ut med bästa Brana i fredags, Kjartan som handhäst

Lördags kom Annica och hennes gubbe Per på besök i stallet. Annica skulle få en lektion på Brana. Gick super, Annica rider med fina hjälper. (ps. snodde bilden från Annicas blogg)
Per filmade med Iphone i slowmotion - jättehäftigt att se
De kom över på middag efter stallet. Roligt med sällskap hemma och de hjälpte till i köket, Per grillade, Annica skar grönsaker, jag gjorde ingenting.. Underbart.

2 flaskor bubbel senare, konsumerat av Annica och mig själv.. Så åkte de hem, mätta och belåtna
 och lämnade mig med disken.. Notera att jag inte har diskmaskin.

Söndag morgon: Tog in alla hästar då vi ska kolla masken på (nästan) alla hästar i stallet, alla utom 2 stora - för de ville inte, ansåg inte det var nödvändigt.. Roligt med fullt stall i vår lilla del..
Kjartan är dock inte så överförtjust över nya grannar(det är hästen till vänster)
 
Hästarna var väldigt trötta så någon ridning blev det inte.
Ser ni vad brun Svipa är?!
 
Heeej! VAKEN! 
Jag satt och käkade frukost i stallet.. Alltid mysigt
Ut med hästar och sedan hem igen. Ida var också väldigt trött

Det var helgen det.. 

2 kommentarer:

  1. Tack själv! Kan lova att jag känner av insidan av låren idag ;)

    SvaraRadera
  2. Hon lyser av Power din lilla dam :)

    SvaraRadera