onsdag 7 oktober 2015

MÅL 2016

Jag är en sådan person som sätter upp mål.. Om man inte har mål så har man inget rött snöre att följa och inget att kämpa för, anser jag.

2015 var målet att få Brana frisk. Det var även att boa in mig i huset + att träna mer med mig själv.

2 mål av 3 är uppfyllda. Det där med egen motion har jag totalt slängt åt sidan.. Å andra hållet så jobbar jag rätt hårt på tomten med att lyfta stockar, gå över sly osv, så jag vet inte..

Då ska vi se om jag har lite mål inför 2016 att presentera:

  • Tävla Geadingakeppni-SM 2016. Den är given.. vi har alltid varit med på SM och var kvalade 2014, så det borde väl inte vara så svårt att kvala in till 2016?.. Men man vet aldrig.
  • Kvala in till Svenska Mästerskapen 2016. Den finns alltid med. Jag VILL till SM men att komma upp till 6,40 i V1, T1 eller 6,20 i T2 verkar vara svårt för oss. Vi får se.
Jag tror det räcker med målen.. Man behöver inte ha så många stora mål men däremellan har jag förstås delmål.. 

När det gäller Brana handlar det om att stärka henne, muskler, senor, ligament måste bli så pass starka så de orkar med tävlingar. Så vi kämpar på med att träna.
  • Ett delmål blir då tävlingen i maj nästa år, så får vi se hur det går
Tycker att hon ser fin ut på bara 5 månaders träning efter sitt sjukdomsår men å andra sidan har vi skrittat ca 7 månader av dessa 12 månader och hon har gått i stor hage hela tiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar