tisdag 14 april 2020

Inte denna helg, inte heller nästa men helgen efter det!!

Den 30/4 hämtar jag Solfári!! Wohoooo!! Tänk att det har gått 1 år sedan jag tog det väldigt snabba beslutet att köpa honom.. och åka ner och hämta honom, plus lämna honom på hingstbete.


Så här liten var han när jag hämtade honom från uppfödaren
Men nu, har jag tröttnat på att äga en häst som inte finns hemma samt betala för 3 platser.
SÅ NU KOMMER HAN HEM!!


Grabbgänget

Vackra färgen isabellblack med bläs och hade en blup på 115 före den 14/4-2020 Efter det sjönk det markant pga obedömd mamma och obedömda syskon, väldigt tråkigt.. Nu har han typ 108. Efter Skinfaxi fra Lysholm.

Vårt första år tillsammans ska bli ett enkelt år - hoppas jag. Vi ska lära känna varandra, lära oss ledas i grimma, hänga med Teo och mig på turer, kanske lite tömkörning (så det förenklar inridningen) och så bara vara häst med vår lilla flock. Nu hoppas jag bara på att min svarta drake hemma, Teo, kommer sköta sig vid hopsläppet.

Vi kan lugnt säga att jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar