fredag 18 maj 2018

Älskar ridning

Som jag älskar att träna, rida hästar!! Så pass mycket så jag söker faktiskt efter en till häst.. inte så att jag måste äga hästen utan mer låna på längre tid och träna så mycket som möjligt och kanske tävla lite??

Jag har skickat en förfrågan till en hästägare som söker någon som kan träna hästen under längre tid och lämnat Peter Häggberg som referens. Peter känner mig sedan länge och har sett mig på flertalet hästar, så jag känner mig trygg med att lämna honom som referens. Honom kan jag ringa och rådfråga vid behov samt åka till om jag behöver extra hjälp. Vi har plats i stallet och hagen är stor och härlig så jag ser inga problem med att ta in ytterligare en häst i flocken.

Igår blev det en mysrunda med Teo och Kjartan. Det är mitt sätt att "vila" hästen, bara ta en härlig skrittrunda i skogen och njuta av naturen tillsammans med hästarna. Kjartan får då också komma ut och se något annat än bara hage och stall.

Teo till höger och Kjartan till vänster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar