onsdag 12 november 2014

Ibland går åren fort..

När jag ser bakåt i tiden och begrundar allt som har hänt den senaste tiden så inser jag att tiden går fort.. Det som kändes som igår var faktiskt för flera år sedan..

Som att det är lite över 2 år sedan Ida kom in i mitt liv. 
Mars 2012 kom Ida till mig. Den här bilden är hennes första arbetsdag på mattes jobb

28 November 2012 flyttade jag från lägenhet och sambo.. Hyrde då ett litet hus på en gård där jag hade min häst. Huset i vårskrud maj 2013

2013 var ett år då jag behövde återhämta mig. Mycket fokus på Brana och tävlingarna, speciellt Geadingakeppni-SM.

Men sedan kom 2014 och då var det full fräs på förändringarna igen.
Till att börja med bytte jag efternamn i mars, från Boredahl till Pettersson

Sedan blev det ny bil, även det i mars. Från Volvo till Dacia

Jag bytte även arbete.. Från optik till fordon
Idas nya kontorsplats..

Och varför inte? Ja, det var dags att köpa hus också.. Maj 2014 flyttade jag från gården till mitt nya hus.
Så här såg det ut från början.. nu ser det helt annorlunda ut.

Eftersom jag flyttade från gården så flyttade även Brana från gården då jag ansåg att det är bättre att ha hästen nära hemmet.. Så hon flyttade tillsammans med Svipa i maj och Kjartan anslöt dem i juni.

Och nu är det november igen.. 2012-2014 har sannerligen varit händelserika år. Jag hoppas på att 2015 bjuder på massa nya roliga upplevelser, helst då något som inkluderar Brana & Ida.. 
Ska vi göra något roligt, matte???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar