onsdag 11 mars 2020

Rida..

För er som inte har förstått det så älskar jag hästar. Jag älskar att träna med hästar, rida hästar, vara med hästar. Jag älskar hästar!!

Brana

Älskar förstås att tävla men även att rida på långturer.. 

Ketill

Älskar att utmana mig själv, t ex med att handhästa två hästar samtidigt. 
Brana, Kjartan, Svipa
 Även tuffa stunder när hästen behöver extra vård. 
Brana

Brana
 Uteritter är något jag gör ofta.. Ibland med voffan i jackan och ibland med handhäst och ibland med kompisar och ibland ensam. Ombyte gör livet roligare och mer träning för hästen.
Svipa, och unghäst jag red in.

Kjartan, Brana
 I vilket väder som helst kan jag rida. Älskar vinter, kyla, storm..

Bästa ridstunderna var med mamma

Teo

Teo, Kjartan vinter
Teo, Kjartan sommar
Uteritt med stallkompisar
Älskar också att sitta och titta på hästarna i hagen, i boxarna och bara studera dem..  
Hagen..
Kjartan

Vackra Atlas

Roliga Freyr

Uteritt med Teo, handhäst Kjartan & Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar