fredag 26 juni 2015

Kurs = städa transporten

Eftersom Brana nu är igång så har jag faktiskt bokat in mig på en kurs, lite så där spontant. Det är faktiskt bara en enda lektion men jag behöver som sagt lite peppning.. och så saknar jag lektionerna.
För mig så innebär lektion vägen till tävling och tävla blir inte förrän maj 2016.. Jag känner att Brana känns som förr men det kan alltid vara skönt att få en tränares ögon, som har sett vår gemensamma väg från det jag köpte henne.

Så på söndag ska vi till Marma Torp och träna.. Där har jag aldrig varit och det ska bli mycket intressant då det är ett active stable med allt vad det innebär..

Eftersom Brana är på god väg att bli en vanlig tävlingshäst igen så behöver nog mitt hästsläp också graderas från soptömmarsläp till hästsläp..  Så i helgen ska jag städa transporten så att den ser ut som den ska och inte en grönmöglig, full med saker pryl som står vid huset..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar