måndag 15 april 2019

Träning träning

I helgen fick min stallkompis dotter träna Teo igen inför tävlingen i maj. Gick väldigt bra måste jag säga. 


Annat som skedde i helgen var att den nyinköpta hästen som stallkompis hade köpt fick tyvärr åka hem till sin gamla ägare. Det var lite saker som inte fungerade och därför återvände han till ägaren.

Jag tränar och tränar både Teo, Träningshästen och Unghästen. Det flyter på fint..

Mamma och jag var på Ikea i helgen också för att inhandla lite saker. Jag handlade det sista (hoppas jag) till köket medan mamma shoppade saker till sin altan.  Lite roliga hattar fanns också på Ikea
 
Och NU har jag även anmält mig till Stormur Vår.. eller det borde väl heta Stormur Sommar eftersom tävlingen äger rum i juni.
Så följande tävlingar är jag eller Teo redo för att tävla:
28 april Sleipnir
4 maj Stormur med stallkompis dotter
25 maj Nattfari
15 juni Stormur
 
Ska bli väldigt roligt!! Jag ska tävla V2 och T3 medan stallkompis dotter får tävla V5 och T8.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar