måndag 23 juni 2014

Långkalsonger??

Är det ok att börja använda långkalsonger nu?

Jag fullkomligt älskar det här vädret och förstår inte alla som klagar men jag börjar undra om det är ok att använda långkalsonger nu?? För med 5 grader på nätterna så är det en smula kallt och med ca 15 grader på dagarna så fryser man ibland.. Jag har sett flera som går omkring med mössa och vantar. Brana, som är en riktig frysskit, går med regntäcke som har fleece inuti.. Hon fryser annars, särskilt när det regnar och är +10 grader.

Meen det är ju en viss skillnad mot förra midsommaren då det var ca 30 grader varmt. Jag kan nog lova er att när jag har semester (vecka 34-35) då kommer det bli varmt.. För det är alltid varmt när jag ska ha semester - bara för att jag inte vill ha värme, sol och insekter..
                      
                                        SM Islandshästar 2013, juli Då var det dödens varmt..
                                              Wången, Juni 2013. Då frös vi.. Mycket kläder på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar