onsdag 4 juni 2014

Det händer mycket..

Det har hänt mycket i mitt liv de senaste åren.. När man listar upp det så kanske det inte verkar så mycket men när man är mitt i det så känns det enormt.

Jag har ägt Brana i ca 3 år nu. Köpte henne 31/5-2011.. Sålde Ketill april-2011..
Delaine - eller Grisen som hon kallades fick tas bort 2010.

2012
Ida kom in i min värld. https://www.youtube.com/watch?v=cqIx9ft72oU
Tävlat Geadingakeppni SM.
Blev Stormurmästare :-)
Separerad, efter 14 år..
Nyinflyttad på Klingsboda. En liten stuga som passade mig perfekt.
















2013
Mormor dog
Tränat en fin häst
Fyllt 40!
Tävlat Geadingakeppni-SM
Tävlat på Nationell nivå
Sagt farväl till många fina hästar som på olika sätt fick vandra till de gröna ängarna


2014
Slutat på ett jobb, börjat på ett nytt
Bytt tillbaka till mina föräldrars namn
Brana svårt skadad
Köpt ny bil, sålt den gamla
Köpt hus, renoverat och inflyttad
Flyttat Brana till nytt stall
Fått ta hand om Kjartan

och året är inte slut ännu........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar