söndag 3 maj 2020

Alla 4 tillsammans

Vilken helg, vilken vecka!! Jag har haft migrän sedan onsdags, spända axlar och i fredags började näsan klia och ögon rinna.. japp pollen kombinerat med anspänningen av ny häst i hagen. Jag har helt enkelt mått urkass sedan i onsdags.. Nu äntligen har jag börjat landa och mediciner intagits vilket har gjort att jag börjar må bättre. Och ja - jag tempar mig ideligen så jag inte får feber, för vem vill bli förkyld, få influensa eller covid-19?? Den sjukdomen har gjort mig rejält nojjig.. Tempar mig ofta.  Och nej, jag har ingen feber.  Jag lider av rejäl migrän kombinerat med pollenallergi.

Jag har byggt ut hagen lite till så hästarna har fått en gräsig underbar lunchhage med 2 utgångar i vardera sida, så ingen blir instängd. Suttit och tittat på dem i flera timmar för att se att inget dumt händer och njutit av det jag har sett. Alla 4 tillsammans i hagen, nöjda och belåtna.

Teo red jag idag en liten enkel runda på volten och Solfari fick börja dagis med att acceptera att jag rör honom på benen.. Lite läskigt kan jag lova.

Men NU kan jag slappna av och njuta av de två vackra killarna i hagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar