onsdag 29 januari 2020

Vila & filmen Cats

Igår fick Teo vila och jag drog iväg till mina föräldrar för att mamma och jag skulle se filmen Cats. Den hade tydligen fått rätt dålig kritik men jag brukar inte lyssna på experter eftersom jag oftast tycker tvärtom men....

Den här filmen... Det tog ca 30min in i filmen innan jag ens förstod vad filmen handlade om. Musiken jättebra, sången jättebra, dansarna jättebra men allt annat var faktiskt rätt dåligt. Väldigt konstig film men på något sätt kom jag in i filmen och helt plötsligt var filmen slut. 1h 45 min senare.

Mamma och jag var dock ensamma på hela biografen!! Så det var som att sitta i sitt egna vardagsrum, dock mycket större... Man kunde ju i alla fall prata under filmen samt ha mobilen på ljud, för det var ju ingen vi kunde störa..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar