torsdag 9 januari 2020

Mål för året 2020

Då har det nya året infunnit sig och jag passade på att bli förkyld så här första arbetsveckan..  Teo och jag har tränat rätt hårt under julhelgerna och nu saktar jag ner tempot lite, mycket för att jag börjar jobba. Han ska få ta det lite lugnare under januari och så kör jag igång igen med lite hårdare tempo i februari.. Teo ska även vaccineras i slutet av den här månaden.

Mål för året var det ja...

Theodór: 


  • Någon tävling vill jag nog göra.. Kanske ngt lätt på vårkanten eller sommaren. Minst 2 tävlingar, gärna en geadingakeppni också. 
  • Hitta mer, starkare häst.. Han ska bli ett riktigt muskelpaket har jag beslutat. En gång i tiden fick jag ofta beröm över Branas rygg- och bakdelsmuskulatur.. Jag skulle vilja nå dit med Teo också.. 

Solfarí:

  • Leda i grimma vore trevligt
  • Hantera honom utan att han är vild.. 
  • Handhästa
Mig själv:

  • Jag vill ha roligt det här året

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar