fredag 27 februari 2015

Lugn torsdag

Det blev en stallfri dag för oss idag.. Nåja, stallfri och stallfri - det var min dag så jag fick åka och fodra, vattna och kolla att hästarna mådde bra.

Efter det så åkte jag hem.. Och packade upp matvaror, fixade hemma och så skulle jag ta bort lite klister från ett glas.. Jag tog kniven, höll perfekt och började skrapa.. Sen tänkte jag att jag borde nog ändra handställningen en smula då den var i farozon och VIPS, så satte jag kniven rakt in i pekfingret..  Det tog stopp så jag antar att det blev rätt djupt, blödde för fullt i alla fall.. Nåja, tryck på såret och sedan efter några minuter (kändes som en timme) så slutade det att blöda och då kunde jag sätta på ett plåster..


Ida löper just nu, hon har precis börjat, och är så där extremt mattesjuk som hon alltid blir när hon löper. Hon vill helst ligga PÅ matte, vara nära och inte göra någonting alls.. Så vi hade en myskväll i soffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar