onsdag 25 september 2019

Annica-ridning

Igår kväll kom Annica över till stallet. Åhh, så roligt det var! Önskar lite att hon skaffade en egen isis och stod hos oss - så roligt vi skulle ha det..  Men det är inte görbart så då får vi hitta det näst bästa - att hon rider Teo ibland!

Och igår fick hon rida Teo. Underbart kul eftersom jag dels får se honom gå från marken under annan ryttare, så då kan jag se vad jag behöver öva på i framtiden och dels så får Annica känna hur han känns för stunden. Plus att vi träffas, vilket är på tok för sällan.

Hon tyckte nog att han hade blivit piggare och mer stabil i gångarterna. Jag såg att han var lite stel i höger sida, lite ojämnt undertramp bak ibland men väldigt fin. Finare än jag trodde.

Väldigt kul att ses och Annica hade även med sig hemmabakad morotskaka som var underbart god

En liten stillbild på en liten piaff-övning jag gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar