fredag 2 november 2018

Tävlingshelg!

Jamen nu är den här!! Tävlingshelgen.. Det är visserligen en inofficiell tävling och för mig är det mer övning än något annat men det är ju alltid kul att tävla.. och det ÄR EN TÄVLING! Teos och min tredje tävling för året.

Det roligaste är att jag har lyckats "lura" med min stallkompis på sin islandshäst, så nu ska även de tävla.

Men en sak jag alltid tycker är lite fascinerande. Det är att numera verkar Facebook vara det ställe där all information läggs ut. Har man inte Facebook, så missar man en hel del. Den här tävlingen kan jag förstå, eftersom den är inofficiell men jag får den uppfattningen att nästan alla tävlingar lägger ut mer information på Facebook än på någon annan sida, inte ens på deras egna hemsida är det så här mycket information.

Visst, jag kan förstå att en del saker kanske inte hör hemma på en hemsida, som bilder på själva tävlingen osv men det är ändå rätt makalöst att tävlingsarrangörerna använder Facebook. Det är en bra informationssida, det tycker jag med, men.... tja, jag vet inte.

Man får jaga fatt på rätta sidorna på Facebook, så man inte missar något eller någon information som är viktig.  Jaja, jag är väl gammalmodig kanske.

Men på söndag ska vi tävla!! Hoppas att det går bra för oss båda på tävlingen. Min stallkompis tävlar i unghästklassen och jag tävlar i V5, bara..

Man får väl hoppas på samma resultat (eller bättre) som förra gången.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar