måndag 19 februari 2024

NU är stallet FULLT

 Nej men halledosingen så roligt det här var!! Efter att jag tog över hela stallet 1 december 2023, 5stycken från "isisstallet" som var och är proppfullt och 3st från "storhäststallet" och i storhäststallet fanns det totalt 9 boxar. Jag har alltså sedan december till nu fått stora stallet FULLT! Sista hästen flyttar in 1 maj och därefter är det fullt. Proppfullt med islandshästar!! 

Aldrig trodde jag att jag skulle kunna fylla ett stall så här fort men jag står inte ensam i det här. Det är många stallkompisar bredvid mig som har hjälpt till med allt möjligt - från att bara finnas där, säga "hej" till alla nya, hjälpt till med byggnationer, upp-städningar, heja-rop och orkat med alla mina konstiga idéer.

TACK TILL ER!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar