torsdag 22 januari 2015

Ett minne..

Ett år har gått sedan en god vän försvann från mitt liv för alltid.. Denna vän hade jag precis börjat bli en riktigt god vän och jag kände bara vännen genom hästarna. Inte vännens "andra" liv med släkt, familj och andra vänner utan jag kände bara den här vännen.. Vi hade bestämt att vi skulle bli gamla tillsammans och köra med rullator samtidigt som vi debatterade hur en häst tränas på bästa möjliga sätt. Vi hade kul tillsammans, pratade mycket i telefon och kunde diskutera både det ena och det andra..

Tyvärr gick denna vän bort för precis ett år sedan....

Jag vet inte hur, jag vet inte varför och jag hade som sagt ingen kontakt med vännens familj utan fick höra detta via Facebook.. Hemskt sätt att få reda på det men jag fick reda på det i alla fall.

Känns tråkigt att du är borta, vännen.. Men jag ska minnas dig, på din häst, med ett stort leende...

Jag och vännens häst på prisutdelning.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar