tisdag 24 november 2015

Barncancer-fonden

Jag har aldrig kunnat få barn och faktum är att jag aldrig har velat ha barn (tack och lov då jag inte kan få barn) men det är andra som vill ha barn och kämpar tillsammans med sina barn så att de överlever denna hemska sjukdom.. cancer..

Nu har jag valt att ge mig själv världens bästa julklapp!!! Jag har valt att ge barncancer-fonden 100kr varje månad.

Jag tror det var den här som fick mig att reagera..


Peter Forsberg är en Sveriges största idrottshjältar genom tiderna. Men i den här filmen hyllar han sin egen stora idol, cancersjuka Mattias. I nästan två år har Mattias kämpat mot leukemi, något som ingen ska behöva uppleva, speciellt inte ett barn. Som Barnsupporter kan du varje månad vara med och stödja forskningen, så att fler barn överlever. Bli Barnsupporter du också: http://www.barncancerfonden.se/barnsu... 

Peter Forsberg is one of Sweden’s greatest sport heroes of all times. But in this film he pays tribute to his own idol, Mattias. For almost two years, Mattias has fought leukemia, something that no one should have to experience, especially not a child. As a Child Supporter you can support childhood cancer research on a monthly basis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar