tisdag 3 april 2018

Påskhelg

Glada hästar ute på "sommarbete".. Eller ja, vinterbete kanske? Min lilla hage som jag har haft i vinter funkar inte riktigt längre på 4 hästar så vi behöver större hage. Så lite temporärt eller permanent, jag vet inte ännu, står vi numera i vår gamla lösdriftshage. Hästarna blev överlyckliga över bytet till större hage och alla 4 galopperade omkring och njöt av att kunna sträcka ut i full galopp och ha avstånd till varandra.. Vi får hitta en lösning till sommaren och resten av året för den hage jag har nyttjat funkar inte för 4 hästar.. Vi måste ha större..

 
Annars har väl livet lunkat på.. Jag har ridit lite, mockat, fodrat, käkat osv.. Påsken har kommit och gått, inte så mycket firande från min sida. Jag har mestadels varit i stallet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar