torsdag 7 september 2017

Vila

Gårdagen fick hästarna vila då jag var hos tandläkaren..igen..  Jag har hysterisk tandläkarskräck och har inte varit där på måååånga år.. Det straffar sig, kan jag lova. För jag åker dit typ varje vecka just nu pga väldigt många problem med tänderna.

MEN! Kan jag ta Teo till tandläkaren så kan även jag gå till tandläkaren.. Lika för oss båda.

Igår var det dags för lite tandutdragning..  Se bilden på en hysterisk patient liggandes på stolen med vridande kropp, sparkande fötter och 2 personer som slet inne i munnen - det var ingen falsk bild igår.. För det var ungefär så det var eller kändes.. Nåja, nu är det gjort. Jag har inte ont, allt känns bra..


Efter denna pärs igår var jag fortfarande tvungen att åka till stallet, mocka, ta in hästarna, ge dem mat och förbereda för morgondagen. Hastighetsrekord tror jag det blev!!

Ville bli klar innan bedövningen släppte så jag kunde sova bort smärtan då bedövningen släpper. Jag hann rätt bra och kom hem till Idas glädje och sedan sov vi båda bort kvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar