fredag 16 oktober 2015

Lyckliga jag..

Jag måste faktiskt säga det.. Jag är väldigt LYCKLIG just nu. 

Jag vet inte om det är det faktum att jag är äldre eller om det är så att jag har fått ordning på mitt liv nu men jag är väldigt lycklig och trivs riktigt bra med mig själv och min omgivning.

Huset mitt är underbart, visst finns det en del kvar att fixa men jag trivdes där från första början.

Ida, min enda stora kärlek i livet just nu. (nåja, små hundar har alltid stort utrymme i mitt hjärta)

Brana mår bra och jag rider för fullt.. Underbart att äntligen ha en frisk häst!
Jag trivs väldigt bra på jobbet.. Skulle vilja ha våra produkter, luftvärmare och motorvärmare

Min familj.. Min underbara familj, mamma, pappa, syskon inkl ingifta partners/sambos, barn.. Ni är suveräna.


Vänner.. Jag har inte många vänner men väldigt goa vänner.. Ni vet vilka ni är :-)

Jag mår helt enkelt GOTT nu.. 

1 kommentar: