torsdag 9 juli 2015

Lycka..

Visst svider det lite i hjärtat när jag tror att jag & Brana kunde ha varit med på SM det här året och nu när jag ser alla fina ekipage på resultaten och de som jag har konkurrerat mot.. Jag känner mig lite som Askungen när hon sitter högt uppe i tornet och ser drömmande på slottet och säger: "jaja, vad är en bal på slottet??"

Men samtidigt så måste jag säga att jag är otroligt lycklig. Brana är frisk.. Efter 1 år så är hon äntligen frisk. Nu kan jag äntligen träna och göra det jag vill göra, det som gör mig lycklig - Rida!

Jag äger ett hus där jag stortrivs. Det uppdateras till 2000-talet av mig och jag lär mig massvis.

Min familj, särskilt mina föräldrar, är underbara och hjälper mig med än det ena, än det andra.

Jag har ett jobb som ger mig mat på bordet och som utmanar mig att tänka annorlunda.

Mina vänner - ni är inte många och ni vet vilka ni är och ni är mycket dyrbara för mig..

Så faktum är att jag är otroligt lycklig. Jag är stolt över det jag har uppnått, glad över det jag har upplevt och ser fram emot det som möter mig i framtiden. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar