måndag 18 maj 2020

Konstig helg..

Det blev en konstig helg denna helg.. Fredagen var migrändag, lördagen lektion och filmtajm för att sedan på söndag få migrän igen.. Och inatt - ingen sömn..  Väldigt konstig.. Var det fullmåne i helgen?? Näe, inte ens det var det..


Nåja, jag tänkte tävla den här Corona-cuppen och då distriktskampen men filmningen som skedde i lördags hade lite skavanker.. Inte själva filmningen utan min ridning.. Så det får vara en liten stund, få se om jag kan filma ikväll..  Annars höll jag lektioner i lördags, gick bra för alla och passade på att åka till stallet längre ner och träffa en god gammal vän. Mycket kul att få se henne och snacka lite.


Bjuder på en liten ökad tölt.. eller försök till ökat ;-). Ja, det är jag och Teo alltså



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar