onsdag 27 maj 2020

Semestervecka!

Jag har haft semester i en vecka ungefär. Underbart att få vakna när man vill, göra vad man vill och njuta av dagarna. Men jag är extremt "röd", det är någon personlighetstest jag har gjort för länge sedan.. 98% röd faktiskt..

Röd – D

Prestationsinriktad, självmotiverande, oberoende
Allmänt: Rättfram, ambitiös, krävande, tävlingsinriktad
Mål: Resultat
Söker: Kontroll
Undviker: Beroendeställning
Under press: Beordrar
Framtoning: Effektiv
Strategi: Makt

Så självklart har jag aktiverat mig! Jag tog ner det sista av gärdsgården och så kom föräldrar över och vi satte upp nytt fint rött staket.

Varit hos brorsan också och firat hans födelsedag..
Börjat fundera och fixa altanstaket.. Sista altanen som ska göras..
Och planterat lite grönsaker..

Ridit har jag förstås gjort.  Teo går bara bättre och bättre. Känner mig riktigt nöjd faktisk, så pass nöjd att jag har bokat en 3-dagars träningskurs.
Solfari växer så det knakar och är riktigt trevlig att hantera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar