torsdag 13 februari 2020

Min dag..

Igår var min dag.. Men den dagen kom och gick som en vanlig normal dag - inte mig emot för mina vanliga dagar är fyllda med exakt det jag älskar..

Morgonen består av morgonfodring, utsläpp av hästarna och mocka min box. Finns inget bättre än att mysa med Teo på mornarna, känna doften av deras päls, sticka in fingrarna i deras mjuka man..

Teo KRÄVER alltid kel på mornarna

Jag mockar alltid mina boxar på morgonen utifall jag blir sen på jobbet

Sedan vidare till jobbet där jag sliter med ekonomi, sälj, inköp, logistik och allt annat som kräver administration. 

Ida är alltid med på jobbet och så här jobbar hon..
Det är sånt här jag jobbar med men stå på mässa gör vi ju inte alltid ;-)
Sedan tillbaka till stallet för att rida, träffa stallkompisar, insupa lite hästdoft och bara glida runt där i stallet och njuta.. 
Här ska vi göra oss klara. Notera att Ida är alltid med mig.

Och så hem för att varva ner, duscha, leka med Ida, förbereda morgondagen med att ta fram kläder, fixa lunch osv.. och sedan gå och lägga sig.

Nedvarvning, mys och dags att sova


Ja, det var min dag det! Min födelsedag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar