fredag 20 juni 2014

Midsommarafton

Det är såna här helger man inser att man är singel.. för midsommar, jul och andra högtider är verkligen familjernas helger. Visst, jag har familj men den här helgen blev jag tvungen att sköta hästarna i det stall jag tidigare har stått och bott. Det är skrivet så och jag klagar verkligen inte, för det är lite kvar att göra i stugan där borta. Så, den här helgen var min helg..
Och ja, jag var bjuden på middag hos goa vänner men avböjde i sista stund pga lite huvudvärk, så helt synd om mig är det inte ;-)..

Jag passade att göra lite arbete hemma på morgonen, ta bort lampor som jag inte vill ha, hämtade ved, städade bilen och HISSADE FLAGGAN.. Jag har ju flaggstång - det hade jag nästan glömt bort.
Så den åkte upp vid 9-tiden och kommer ner lagom till 21.

Sen åkte jag till gamla stallet, hälsade på de hästar som går och strosar i hagen där och sen svängde jag även in till mitt nya stall. Hälsade på Brana som var extremt kelsjuk och kollade Svipa, Kjartan men de var mer intresserade av att äta gräs.
                                                    Min fina framsida med flaggan i topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar