fredag 9 maj 2014

Ändrat klassen

Stormur Nationella närmar sig med stormsteg.. Jag har valt (för en gång skull) att vara lite taktiskt den här gången. Det är nämligen runt 40 ekipage i T1 och 2 finaler (A och B).. Detta innebär att ca 12 ekipage går till final och många av de som tävlar har haft poäng runt 7-9 i just denna klass. Jag ligger på 6,30 ungefär.. Med andra ord har jag inte den möjligaste chans att lyckas komma till final.

Och att tävla 2 tunga klasser på en och samma dag (T1 & V1) är något jag helst undviker.

MEN!! I T2 är det ca 10 ekipage som tävlar & denna klass går på torsdagen, V2 går på fredagen. Jag och Brana borde ha bättre chans då till final, problemet är att det bara är en final i T2, inte 2st som det är på nästan alla andra finaler.. Men men, sånt är spelet..

Vi ska göra vårt bästa och så får det vara bra så..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar