torsdag 1 maj 2014

Konstig dag

Vaknade till snö.. bytte täcke på min frusna häst.. värmde upp Ida som frös efter promenad. Åkte till Täby Centrum för att köpa kläder - vitt på backen.
Jag har insett en sak.. Jag är för stor, för lång, för bekväm.. För inte ett enda plagg passade, eller jo, en del passade men då gillade jag inte utformningen på plagget.. eller färgen.. Så på lördag blir det en tripp till Kista Centrum för att hitta plagg. Tights och snygga toppar eller klänningar/kjolar.
Åkte hemåt och då var det grönt igen på backen och storm. Red ut tillsammans med Nilla, det var kul. Brana gick bra, Svipa gick bra. Tölt, trav, galopp, ökad tölt, skritt. Åt tårta och drack kaffe.
Tog en lång promenad med Ida.. Och imorgon ska jag jobba.. Knasig tråkig dag enligt mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar