torsdag 23 november 2023

Ida Insulinom passerat 6-månaders

 Jag läste lite på mina inlägg och ser att operationen var för 6 månader sedan.. Då sa veterinären att Ida borde inte leva längre än 4-6 månader pga att hennes tumör var alltför dålig och även om den togs bort så hade hon fler tumörer i kroppen som de inte kunde hitta, men de såg det på provsvaren.. NU har vi passerat den tiden precis och Ida mår bra. Hon är som hon brukar men det är klart, det märks att hon är lite tröttare, lite hungrigare och kanske lite mer "matte-fokuserad".

Så, vi har passerat 6-månaders nivån och nu är allt bara en massa extra-tid för oss. Jag håller förstås tummarna att vi får flera år till men det är högst osannolikt. Om vi klarar oss till sommaren så vore det en superbonus. Min älskade lilla trasselsudd.. Om hon bara kunde leva lika länge som mig..


Första dagen efter operationen

Jättesynd om mig, matte

Här är vi och vandrar runt Idre fjäll. Då hade det gått 5 månader

En mysig sommardag som vi tillbringade tillsammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar