torsdag 1 mars 2018

Anmäld & Betald till tävling

NU äntligen har jag fått tummen ur och anmält mig och Teo till tävling. Det blir på Husbyöhn, en liten lätt tävling med lite lätta klasser.. T8 och V5. 16/6 är dagen D och det känns så mycket bättre att tävla på sommaren än på vintern eller tidig vår.

Nu har jag ett mål och ett datum.. Störtlöjlig att man måste anmäla sig så tidigt och betala direkt men om man inte gör det så kan man förlora möjligheten till att vara med på tävlingen.
Det borde finnas fler "pay and ride" tävlingar på kvällarna.. Kom dit, anmäl, betala och rid, åk sedan hem och klar.  Men det kanske är för svårt att organisera - inte vet jag.

Men NU ÄNTLIGEN!!

Teo gick makalöst bra igår. Tror jag har kommit på ett upplägg som funkar för honom. Skritt en liten stund, lite trav, lite galopp och så tölt efteråt. Då får han till bra gångarter och mycket glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar