måndag 1 februari 2016

Klinik igen..

Imorgon är det åter dags för klinik-besök för Brana och mig.. Den här månaden har benet gått ner, upp, ner.. Ena stunden jättefint och andra stunden supervarmt och svullet för att nu den senaste veckan bli rätt normalt ben och svalt igen. Jag förstår mig inte på det här.

Hon har de senaste 2 veckorna stått i liten hage tillsammans med Kjartan och Svipa samt varit inne på box nattetid och så har hon inte ridits. Det hindrar ju inte henne från att gasa runt i hagen som en toka - även om den är liten men sånt är livet.

Jag har inga förväntningar om vad som ska ske imorgon, varken bu eller bä.. Varken frisk eller skadad. Det är liksom ingen ide längre, hon kan ju bli friskförklarad och sedan återskada sig på samma skada. Så nu har jag inga som helst förväntningar - ganska tråkigt men det har blivit så nu..

Däremot ska jag diskutera mer om ringbandsoperation, vad man kan förvänta sig, vad det kostar, hur lång rehabilitering, hur prognosen ser ut och så vidare.

Jaa, så här såg vi ut en gång i tiden..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar