tisdag 10 augusti 2021

Underbara hästar

 Det är bra härligt med två otroligt snälla och milda hästar. Varje dag bjuder de på så mycket och jag blir alltid lika lycklig när jag umgås med dem.  De är så snälla, så underbara och så vackra.

Jag växlar mellan att träna Teo på ridvolten och grusvägen. Han går underbart bra och det känns alltid så härligt efter en ridtur på honom. Han bjuder på så mycket glädje!! 

Solfari bönar och ber om att få hänga med numera men jag tänker vänta tills han får skor på sig eftersom han alltid har varit lite ömfotad. Så fort skorna kommer på, vilket är första veckan i september, då ska han börja hänga med som handhäst. 

Jag är väldigt sugen på att tävla! Vi får se om det blir av det här året eller om jag ska vänta till nästa år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar