torsdag 12 augusti 2021

Tölt, tölt tölt, töölt

Jag kan nog inte säga det alltför ofta.. Måste njuta och suga på den här karamellen.. 

Det går bra nu!!

Jag förstår inte vad som har hänt eller varför det går så bra just nu men det går fruktansvärt bra! Så pass bra att jag börjar se mig om på Indta efter tävlingar.. och naturligtvis finns det inte många tävlingar som passar mig.  Men jag tror nog att jag ska ta och testa lite på StormurMästerskapen. 

Var en gång mästare där för hela tävlingen men nu har de ändrat reglerna så nu blir man mästare per gren. Rätt kul och det vore roligt att få lite andra ögon på oss som antingen håller med oss om att det går bra nu eller som anser att vi är helt ute och cyklar. 

Så jag får hålla ögonen öppna lite när tävlingen öppnar upp för anmälan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar