fredag 28 augusti 2020

Superbra mini-semester

 Jag gillar verkligen mina korta semesterpass jag tar, särskilt veckorna jag tar som inte är under högsommartiden. Nu har jag haft en liten kort vecka och den känns som minst 1 månad lång. 

Så, vad har jag gjort då?? 

  • Shoppat ridbyxor med min mamma, åkt från Börjes till Hööks och shoppat på mig samt Kappahl och andra affärer och kollat in kläder.. 

  • Kapat ved. Alltså fram med motorsågen, dela upp stockar, fram med vedklyven och delat. Detta har jag gjort varenda dag, riktigt grovgöra och min kropp fullkomligt älskar att få utnyttja sin fulla kraft.

Men nu är det klart!! Vintern kan komma, jag är redo för den



  • Ridit, förstås. Varenda morgon har jag och stallkompis som har semester, kastat oss ut i morgondimman och ridit på rejäla rundor. Otroligt roligt

  • Hälsat på syrran & svåger i Dalarna då svåger fyllde år. Mycket roligt, väldigt gott och jag känner nog att jag träffar dem alldeles för sällan. 

  • Bakat bullar mitt i natten.. Doftar ljuvligt hemma










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar