tisdag 9 april 2019

Som jag kämpade...

Nu, några år efter och alla minnen från Facebook, kan jag se bakåt och se hur mycket jag kämpade med att få min lilla Brana frisk.. Nu lyckades det inte utan hon fick vandra till de evigt gröna ängarna år 2016. Men som jag kämpade!!

I hela 2.5 år höll jag på med att få henne frisk med alla metoder och medel jag kunde. Lindor, skydd på benen, kyla/värma på ben, back-on-track på ben, sjukhage, boxvila, smärtlindring, inflammationsdämpande medel, stötvågsbehandling, cortisonbehandling, operation och dessa eviga skrittrundor.

Jag blir imponerad av mig själv att jag orkade kämpa så länge. När jag var mitt i det så tyckte jag inte att det var så jobbigt men nu när jag ser bakåt i tiden så inser jag hur slutkörd jag var, både fysiskt och mentalt. Plånboken fick också lida en hel del..

Om hon var värt det?? ABSOLUT!!  Hon var och kommer alltid vara min guldprinsessa och jag saknar henne enormt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar