onsdag 17 oktober 2018

Semestern pågår

Jag har det så skönt under min semester. Går upp varje morgon, åker till stallet, tar ut hästarna, fodrar, mockar och har så där lugn skön morgon man kan ha i stallet. Åker hem, tar det lugnt eller gör något helt annat som att åka iväg på lite äventyr eller något annat, som att hålla lektioner..

Åker tillbaka till stallet, rider lite och snackar med stallkompisar. Det är så här jag vill ha min semester. Svalt, skönt, inga insekter, alla andra jobbar,  lugn och ro, njuter i stallet, bara vara.. Helt enkelt perfekt.

Isabell red Teo idag, gick riktigt bra. Det är alltid kul att se när andra rider min häst så jag får se vad jag själv behöver öva på och hur han ser ut under ryttare. Det har hänt mycket med honom noterar jag och jag har en hel del kvar att jobba på men ändå är det mycket som har blivit bra.

Jag menar... de här mornarna är ju underbara. Snacka om att jag njuter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar