måndag 29 oktober 2018

Helg, Snö, Flytta, Migrän

Helgen har varit ganska händelselös egentligen. Ingen ridning alls eftersom jag har varit rätt upptagen men Teo kan behöva en liten paus ibland så det gör väl inget.

Lördagen hjälpte jag min brorsa att börja flytta sina saker från ett hus till ett annat hus. Tunga prylar och eftersom jag har både dragkrok och hästsläp så fick jag agera flyttfirman. Tror han blev lite imponerad av min backning av släpet men jag är rätt van med att backa hästsläp så att styra runt krångliga små hörn i uppförsbacke brukar inte vara så jobbigt för mig.

Söndagen skulle jag hålla lektioner men fick rakabajsar-migrän och vis av erfarenhet så vet jag att mina lektioner när jag har migrän är inte roliga. Jag står mest tyst och glor, så de ställde jag in. Tråkigt för jag gillar verkligen att hålla lektioner och särskilt med det här gänget men sånt är livet.  Jag vill att lektionerna ska vara inspirerande både för mina elever och för mig!

Kallt har det blivit också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar