fredag 14 september 2018

Redo för tävling

Då var dagen före dagen D. Tävlingsdags.. Ska bli väldigt kul att få åka och tävla. Jag gillar det här nya sättet med incheckning via sms eller mail, det gör livet så enkelt.

Nu finns det inte så mycket mer att göra förutom att packa släpet, packa bilen, borsta hästen och åka iväg. Det som är extremt roligt på det här Klubbmästerskapet är att de har 3 finaler i mina klasser.. C-, B- och A-final, vilket innebär att många kommer gå till final och få rosetter. Det spelar ingen roll vad folk säger - det ÄR kul att få rosett..  Nu kanske jag inte får rosett eftersom jag kanske inte går till final men ändå.

Teo är 6 år, född 2012, vilket innebär att jag får rida 3 starter. Nu kommer jag inte ihåg om uttagning och final räknas som en start eller två.. hmm??? Men det är start per dag och eftersom finalerna är på dag 2 så tror jag att det är ok OM jag skulle komma till final i båda klasserna.

Ohh,mina klasser startar ca 10:30 och 15:45..
 
Japp - Sleipnir och Strömsholm - here we come!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar