måndag 10 september 2018

Tävlingsdags

Men jösses!! Jag ska ju tävla i helgen!! Har jag nästan glömt bort.

Jag känner mig lite ringrostig på det här att åka iväg till ett ställe där man ska tävla (förhoppningsvis) 2 dagar men det är som alltid, man kommer igång.

  • Transporten har jag ju
  • Häst likaså finns
  • Pappa och mamma har gett mig ett väldigt fint tävlingsskåp som jag ska stoppa in grejerna
  • Licens har jag
  • Vaccination är gjord
  • Medlem i en förening är jag.
  • Just ja, anmäld och betald är jag också - rätt viktig grej.
Sedan är det inte så mycket mer. Bara packa in hästen i transporten, prylarna i tävlinggskåpet och hitta till tävlingsplatsen.

Men nu kommer alla funderingar:

  • Var kommer ryttarbrevet presenteras? Indta? Hemsida? Facebook? Tror på Indta.
  • Startlistor likaså..Men det är väl samma ställe
  • Jag har inte bokat box.. undrar om jag får bygga en liten hage?? Hade planerat att ha honom i transporten men det är klart - kan han få stå i liten hage en stund så....
  • Gahhh, hitta dit. Jag vet att jag alltid kör fel dit, missar liksom avfarten..


Jag satsar inte alls på att komma till final, vilket jag antar är på söndagen. Det jag satsar på är att vi skall vara jämna och fina i alla gångarter och göra ett bra program. Allt över 5,0 är okey.

1 kommentar: