fredag 30 september 2016

Historik från 2014

När jag tittar bakåt i den här bloggen så inser jag att så mycket har hänt!!

2014 bytte jag jobb, boende, bil. Hästarna bytte stall och Brana blev skadad.

Huset som det såg ut år 2014
Nya jobbet
Nya stallet
Skadad


2015 var det bara hus hus hus och skadad Brana

Arbete på tomten
Skadad Brana, mer skador.. 


2016 blev det återigen byte av jobb och Svipa flyttade, Brana togs bort, jag köpte ny häst och mer arbete på tomten, t ex alla träd nedtagna. Snart kommer en ny isis till stallet också, då blir det fullt i isis-delen i vårt stall (men det finns många platser kvar i stora stallet).

Hej då, Nilla & Svipa
Här kapar vi.. 

Så här ser huset ut nu

Hej då, Brana.. 

 Välkommen till mitt liv, Theodór

Inga träd kvar.. 

Nya jobbet.. 

 Jag tycker nästan ingenting har hänt men ibland är det bra med blogg för då ser man allt som har skett under åren, särskilt om man skriver i bloggen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar