torsdag 28 april 2016

Alltid roligt att gå tillbaka

För nästan 2 år sedan (april/maj 2014) så hände det många saker i mitt liv..

Jag började på nytt jobb..
 Dit jag går, dit hänger Ida med.. 


Jag köpte ny bil

Jag bytte efternamn, från mitt ingifta namn Boredahl (skiljde mig för lääänge sedan 1996) till mitt barndomsnamn; Pettersson

Jag flyttade från en underbar gård, där jag hyrde ett litet hus och arbetade på gården, till mitt nya hus på landet
Förr.. Sista dagen med huset på gården.. 
Mitt nya hus.. Det var dock blått när jag köpte det..

Brana blev konstaterad senskada fram av veterinär

Brana & Kjartan flyttade till stallet som vi står i nu

Läget är fortfarande likadant.. 2 år senare.. 
  • Jag jobbar kvar på mitt jobb.. 
  • Jag har kvar samma bil
  • Mitt efternamn är fortfarande Pettersson. 
  • Jag bor kvar i mitt lilla hus på landet
  • Brana är fortfarande skadad
  • Brana & Kjartan står kvar i stallet som vi flyttade till för 2 år sedan

Men ändå har så mycket hänt.. det är sånt man kan läsa sig till i min blogg.. Rätt kul ibland att se bakåt allt som har hänt.. under de här 2 åren har nog huset fått de flesta förändringarna.. resten verkar ha hamnat i stiltje.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar