lördag 17 augusti 2019

Tävling!!

Tjohoooo!! Imorgon ska jag tävla. Geadingakeppni-SM-KVAL.. Nu kommer jag inte till SM eftersom det här är första tävlingen jag tävlar i denna form och till SM måste man tävla 2 tävlingar men vad gör det?
Det är så roligt att tävla. "Tyvärr" så är det inga finaler..  Jag skulle vilja tävla finaler, de är så kul med finaler. 

Teo är riktigt "galen" just nu. Han hoppar till för allt, tycker allt är läskigt och ser spöken överallt. Men i och med detta så blir han extremt flott - så det är bara att njuta av stunderna.

På måndag ska jag träffa Solfari!! Som jag har längtat. Stället där han står har berättat att de har varit mycket oroliga för honom för han har tydligen varit rätt mager men det verkar ha ändrat sig nu efter ett gäng avmaskningar. Vi får se när jag kommer dit. Tråkigt är det att de inte har hört av sig när de har varit oroliga men men.. Så länge de har koll så räcker det väl. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar